آکواریوم دبی
نوشته شده توسط : enitour

آکواریوم دبی یکی از بزرگ ترین آکواریوم های جهان است که در بخش میانی دبی مال یا مرکز خرید دبی قرار گرفته است و از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری دبی بشمار می رود. ظرفیت نگهداری آب این آکواریوم ۱۰ میلیون لیتر معادل ۲.۶۴ میلیون گالن آب می باشد. وقتی وارد این تونل شیشه ای ۲۷۰ درجه می شوید آکواریومی با طول ۵۰ متر ، عرض  ۲۰ متر و ارتفاع ۱۱ را مشاهده می کنید که گویی درون اقیانوسی پهناور قدم گذاشته اید. با توجه به اینکه در چه زمانی از روز هستیم روشنایی مخزن تنظیم می شود. سی و سه هزار موجود دریایی که به هشتاد و پنج گونه تقسیم می شوند به خودنمایی برای بازدید کنندگان می پردازند. ناگفته نماند که بیش از چهار صد کوسه نیز در آکواریوم نگهداری می شوند. این آکواریوم بزرگ ترین پنل آکریلیک جهان را نیز به خود اختصاص داده است. عنوانی که در کتاب رکورد های گینس به ثبت  رسیده است.

اکواریوم دبی

اکواریوم دبی

از جمله کار هایی که علاوه بر قدم زدن در تونل می توانید انجام دهید می توان به غذا دادن به ماهی ها هنگام گردش روی آب در یک قایق شیشه ای ، غواصی به کمک یک لیدر در زیر آب و یا به زیر آب رفتن به کمک قفسی فلزی در حالی که لباس غواصی پوشیده اید ( عبور ماهی ها از لا به لای میله ها لذت بخش است ) ، اشاره کرد.

یک موضوع  قابل توجه در مورد آکواریوم ، باغ وحش دریایی آن می باشد. سمور آبی ، اختاپوس ، کروکودیل ، شیر ماهی ، اسب  آبی ، خرچنگ های بزرگ ، ستاره دریایی ، عروس دریایی ، پنگوئن و لاک پشت از حیواناتی هستند که با دیدن آن ها به وجد خواهید آمد. قسمتی از آن هم به نگهداری از مار ها ، مارمولک ها ، سوسمار ها و حیوانات دو زیست تعلق دارد.

اکواریوم دبی

اکواریوم دبی

نکته های پایانی :

  • امکان برگزاری جشن تولد برای کودکان به مدت دو ساعت که جشن تولدی به یاد ماندنی را برای آنان رقم خواهد زد ( البته از قبل باید هماهنگ و هزینه ای پرداخت کرد ).
  • وجود عکاسان برای ثبت لحظه های خوش شما.
  • این آکواریوم از داخل مرکز خرید نیز پیدا است. پس اگر تمایل به پرداخت هزینه اضافی نیستید می توانید از آن جا به مشاهده بپردازید.



:: برچسب‌ها: دبی , گردشگری, جاذبه های گردشگری دبی, امارات , مکان‌های دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: